Tema: Re: RPi + Hifiberry (audiofilams)
Autorius: Ostapas
Data: 2015-09-18 15:35:51
Saugo pas save mysql'inėj duombazėj. Ir lygiagrečiai pakeltas tomcat'as,
kuris www gražiai rodo temperatūras už paskutines 100 valandų gal.
Ilgiausiai užtruko amCharts setupinimas, kad gražiai rodytų aliofone viską.
Man šito reikalo reikėjo tam, kad išspręsti problemą su katilo temperatūros
šokinėjimu.
Nežinau kaip viskas atrodo po vasaros - kiek mačiau, leNputė žiba, ale www
lyg neatsiliepia. Matyt bus per vasarą dafiga visko priloginęs ir pasibaigė
laisva vieta SD kortelėj.
Labiau rudenėjant yra minčių pirkti RPI2, statyt Win10 ir bandyt paleist
viską ant Microsoftinių technologijų (pagrinde savišvietos tikslais, jei iki
to laiko neprivers gyvenimas kitaip Web API 2 ir AngularJS išmokt)