Tema: Re: RPi + Hifiberry (audiofilams)
Autorius: markoh <1markoh @ gmail.com>
Data: 2015-09-18 11:37:25
tai pasiskaicius atsiliepimus amerikieciu, susidariau panasu vaizda: tai tas
neveikia, tai to negroja, apie kokybe isvis labai ivairios nuomones, bet
toli grazu net naudojant brangesnius dac'us isgaunamas svarus garsas..

"Ostapas"  parašė naujienų news:mtec3v$e41$1@trimpas.omnitel.net...

Vienintelis kas ten neperlipa, tai kaina.