Tema: Re: AV 5.1 Resieveris Yamaha RX-V475 atliko
Autorius: Velnias
Data: 2015-01-22 20:01:33
Buvau ir EQ setinguose, viską susireguliavau rankiniu būdu. Pats valdymas
nuo 7 metais senesnės Yamahos iš esmės nesiskiria, tik punktų daugiau.
Žodžiu kol kas viskas gerai, klausimų neturiu.

"DasI"  wrote in message news:m9rbnr$mur$8@trimpas.omnitel.net...

On Thu, 22 Jan 2015 18:56:39 +0200, Velnias wrote:

> P.S. mano turėtą RX-V461 nupirko per 2 valandas nuo skelbimo įdėjimo,
> taip kad upgreidas pilnai įvyko per pusdienį :)
>

> "Velnias"  wrote in message news:m9r9pg$23v$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Vienžo susijungiau, susisetupinau, viskas gerai. Kaip ir su senuoju
> variantu, man geriau pasiteisino rankinis setupavimas, ne YPAO
> kalibravimas.
> Garse skirtumo praktiškai jokio nuo RX-V461, bet visi network, HDMI
> valdymo ir kt. reikalai veikia kaip tikėjausi, taip kad upgreidas prasmę
> turėjo :)

> [...]

Parashyk meila savo, tai geriau asmenishkai susirashom ;) Del YPAO, nesu
tikras, kad ish rankos galima viska susireguiluoti, bo jis ir ekvalaizeri
atitinkamai susistato, tai jei dar nebuvai EQ settinguose, klausimas kas
ten uzhstatyta...