Tema: Re: AV 5.1 Resieveris Yamaha RX-V475 atliko
Autorius: Velnias
Data: 2015-01-20 21:23:21
Kokiu numeriu rytoj galiu paskambint jei norėčiau pirkti? (aš irgi iš Kauno,
atsiimčiau iš rankų už grynus).

"DasI"  wrote in message news:m9m6el$eaj$1@trimpas.omnitel.net...

On Tue, 20 Jan 2015 16:53:04 +0200, Velnias wrote:

> O kokius nors internet radio anas groja? Pasharintus katalogus per LAN
> mato?
> Turiu irgi 4 klases Yamaha, kurios man is esmes uztenka, tik kokiom 6
> kartom senesne, tai gal butu proga atsinaujinti vien del LAN
> privalumu...
Nu tai groja ir Internetines radijas ir AirPlay ir DLNA(ir tuo pachiu man
rodos ish kompo galima liepti groti gabalus per resivery, jei tik playeris
tai moka daryti) ir USB ir visokius te Spotify. Palaiko daugely formatu,
tame tarpe flac, beigi visokius multichanelius. Moka visokius HDMI-CEC,
HDMI-ARC, MHL ir t.t. Galima patogiai valdyti ish androido ar iOS'o. O
sheip, tai viskas gi pas gamintoja parashyta.