Tema: Re: DIY koloneles
Autorius: Signalizacija
Data: 2015-01-07 19:46:11
Su lipalu nesigavo. Uztepi ir lukstas graziai i ritini susiriecia.
Momentas be vandens tai be problemu.
Kai darysi gerai apsiziurek ka klijuot is anksto, nes kartais nesigauna
surinkus deze prispaust klijuojant. Nu toki stalioriski darbai gaunas.
Dar yra variantas apklijuot lipnia plevele ala medis. pisnios nedaug
atrodo puse velnio