Tema: Re: triuksma mazinancios aktyvios ausines
Autorius: Kesha
Data: 2014-12-16 21:55:50

> Ausų kištukų didžiausia problema - korektiškas jų įsidėjimas (berods 72
> skaidrė) ir, kad laikytųsi. Kiek esu bandęs rimtų gamintojų kištukus, man vis
> tiek nesisekdavo jų išlaikyti ausyse taip kaip užsidėjus ausines.
> http://www.howardleight.com/images/pdf/0000/0027/hearing_conservation_2013.pdf
>
> Be to dar yra ne tik bendras SNR, bet H, M, L SNR. Kaip minėjau, reiktų
> įvertinti riziką korektiškam sprendimui. O dar geriau pašalinti ją kitokiais
> sprendimais (jei tai įmanoma) -kad darbuotojui nereiktų naudoti AAP.

o aš kiek esu ne bandęs, o naudojęs ir ausinių ir kištukų, net
nekreipęs dėmesio į gamintoją... net šovinio tūteles sėkmingai galima
panaudoti, jei nėra ko, o reikia... svarbiausia mokėti įsidėti...
bet man asmeniškai patogiau ausinės, paprastieji peltorai.
galima ir pamiksuoti, t.y. kištukai plius ausinės.