Tema: Re: triuksma mazinancios aktyvios ausines
Autorius: Icetom
Data: 2014-12-16 16:29:11
> ausukų kištukai vs ant ausų dedamas ausines, viskas ten paprasta, t.y.
> smarkiai nesigilinant į realizavimo niuansus, tai tas pats b kitoj s,

Ausų kištukų didžiausia problema - korektiškas jų įsidėjimas (berods 72
skaidrė) ir, kad laikytųsi. Kiek esu bandęs rimtų gamintojų kištukus, man
vis tiek nesisekdavo jų išlaikyti ausyse taip kaip užsidėjus ausines.
http://www.howardleight.com/images/pdf/0000/0027/hearing_conservation_2013.pdf

Be to dar yra ne tik bendras SNR, bet H, M, L SNR. Kaip minėjau, reiktų
įvertinti riziką korektiškam sprendimui. O dar geriau pašalinti ją kitokiais
sprendimais (jei tai įmanoma) -kad darbuotojui nereiktų naudoti AAP.