Tema: Re: Q?
Autorius: eMJei
Data: 2014-12-08 20:47:13
cia reiktu konkretinti kas tas hiendas ir kas tas shudina aparatura,
taip pat kas yra shudina patalpa, o kas gera.

Apskritai tas labai geras patalpas lietuvoje galim suskaiciuoti ant
ranku pirstu - t.y. kad nelygegrecios sienos ir grindys/lubos.

Jei hiendinis sistema sudaryta is lentyniniu koloneliu tai ir labai
prastoje patalpoje, t.y. kvadratineje 8m kamurikeje galima klausyti....:)