Tema: Re: Q?
Autorius: Gediminas
Data: 2014-12-08 11:19:28
As tai is ne vieno girdejes, kad patalpos akustika ziauria svarbu. Ir
geriau yra sudas geroj patalpoj, negu High Endas sudinoj. As daug
nezaidziau, tik 4 patalpose savo kolonas esu klauses. Skirtumas tikrai
jauciasi. Nuo detaliai seiliu trykstanciu ant mikrafono iki kakafonijos.
Per ta pacia sistema. Skyresi tik patalpa.
Rysium su keliais persikraustymais.

P.S. Ne del stiprintuvo gamintojo rekomendaciju.