Tema: Re: TV garsas 45kv.m kambaryje.
Autorius: Zydrunas <zydrunas @ ? skp.lt>
Data: 2014-12-03 10:06:31
As eilini karta patarsiu neimti is pradziu nei subo, nei centrines. Net
pradines klases mano Marantz resyveris puikiai paskirsto garsa i dvi
koloneles ir jos puikiai pateikia tiekdialogus, tiek efektus. Centrine
kolonele erdvinio garso nesukurs, didelej patalpoj garso nepagerins, o
pinigo jai visvien isleisi. Veliau visada galesi dasipirkti, kai suprasi kad
to tikrai reikia. Jei nori erdvinio garso, tai iskart turi ziureti visa
komplekta, o jei nori tiesiog geresnio lygio muzikos - tikrai gali pradeti
nuo stereo.
Zinoma, jokia sistema neisspres tuscios, aidincios patalpos neigiamos
itakos.