Tema: Re: TV garsas 45kv.m kambaryje.
Autorius: Icetom
Data: 2014-12-02 21:21:55
> TV garsas daugiau nei netenkina. Kambaryje nuo teliko triuksmo  pilna, o
> ka kalba neisseina suprasti.

Reikia daugiakanalės sistemos: kairė-dešinė-centras. Bet gali būti, kad
pradžiai reikia patvarkyti kambario akustiką. Jei yra galimybių, galima
perdaug neišdarkant kambario pasidaryti projektą:
http://www.vicoustic.com/hifi-home-cinema/tools/online-project-request

> Patalpa: 45kv.m., baldu ir kilimu neperdaugiausia.

O koks atstumas nuo TV iki klausymo vietos?

> Moteriskas trigdis: turi buti balta spalva :/. (Tik pageidavimas,  garso
> kokybes delto neaukosim)

Man asmeniškai Monitor Audio Silver serijos malonesnis garsas, bet minėtos
KEF serijos centrinė gali būti tinkamesnė tokio ploto kambariui. O ar jau
klausėtės tų KEF'ų? Dar iš baltų pamenu Cabasse mačiau,

> Kolkas apsistota ties: Denon x2100w + kef q700 + kef q600c.

Ar nebus per silpnas tokioms kolonėlėms ir tokiam kambariui X2100:/?