Tema: Re: Kokia sistema dideliame kambaryje?
Autorius: Icetom
Data: 2014-11-03 18:21:29
> Omenyje turiu visišką nesusipratimą, t.y. nesutvarkytus nustatymus
> resyveryje, kai jis "galvos", jog centras yra ir bus ne stereo profilis
> įjungtas.

Ok, dabar supratau ;).

> "Girdimumas" šios temos kontekste, tai ar gerai girdi kalbas, ar blogai.

Na čia labai priklauso kokiame aukštyje aukštadažnis ir kokiu garsu žiūrimas
filmas ;). Yra tokių filmų, kur centrinė atsiskleidžia tik klausant
"etaloniniu" garso lygiu ;) :).

> O "pozicionavimas", tai šiuo atveju tam tikras niuansas jaučiant iš kur
> sklinda garsas.

A, tai su šituo reikalu (kai ausys-smegenys nebesugeba lokalizuoti iš kurios
kolonėlės(-ių) ateina "efektas") puikiai susitvarko korektiškai
sukalibruotas MultEQ XT32 pagrindu "ekvalaizeris", jei kalbėti apie žemiškus
sprendimus :).

> Aš asmeniškai tokį variantą kažkada seniai seniai bandęs, kai hi-fi
> frontai buvo papildyti home-cinema entry level lygio centrine kolonėle,
> tai ilgai šitas eksperimentas neužsitęsė :)

Man dar tęsiasi sukandus dantis :), nes reiktų apie 2000 EUR :/.

> Toks centras tik sugadino bendrą sceną.

Gal ne kiek sugadina, kiek gal "nespėja" kai kuriais atvejais paskui
pagrindines kolonėles :).

> IMHO, bet centras turi būti analogiškos ar labai artimos kokybės kaip ir
> frontai, nes kitu atveju atsiranda nemalonių niuansų.

Darant normalų daugiakanalį sprendimą, be abejo ;).