Tema: Re: Kokia sistema dideliame kambaryje?
Autorius: Icetom
Data: 2014-11-03 16:24:36
> Bet dialogai filmuose ar net paprastą tv žiūrint, gal net geriau girdėtųsi
> per paprastą namų kiną tipo LG, nei pvz per stereo sistemą?

Kai tokie atstumai, plotai, tikrai "viskas viename" nebūtų geriau.

> ir prie resyverio pajungęs tik stereo kolonas neįjungsi stereo režimo

Ką omenyje turi?

> Čia smulkūs niuansai veikiau tik dėl tikslesnio garso pozicionavimo
> gaunasi, o ne dėl "girdimumo".

Man tai čia lygybė (garso pozicionavimas ir "girdimumas"). Žiūrint filmą,
kur bent kiek daugiau veiksmo, nieko gero iš to stereo, kad ir su
superinėmis kolonėlėmis.

> ir tada iš viso gaunasi nesusipratimas.

Na taip, garsas kažkiek išsiderina, bet be centriuko, dar blogiau būtų jei
mėgstama filmus žiūrėti.