Tema: Re: CA DacMagic Plus ir pagalvės...
Autorius: Tomas
Data: 2014-10-16 12:49:39
Paklausyk kada prie progos Pioneer N-50 tinklo grotuvo, jis puikiai veikia
ir kaip atskiras USB asinchroninis DAC'as. Turiu tokį, džiugina kol kas
netgi labai :) Bet aš vis tik pirmoje vietoje tavo atveju kabinčiausi prie
kolonėllių, kad "atsivertų užuolaidos".

"Exo"  parašė naujienų news:m1npi8$g49$1@trimpas.omnitel.net...

Žinai aš gal netgi atiduočiau atgal ir gal netgi priimtų, bet kad neturiu
kuo šito devaiso pakeisti. Nebenoriu integruotų garso kortų, o kiek dabar
skaitau forumuose tai visi dac'ai iki 5kLt groja taip pat....

Exo

"MumZer"  wrote in message news:m1m9k1$1ge$1@trimpas.omnitel.net...

nu jei nepatinka - parduok :)
kaina sakyk, gal man patiks