Tema: Re: CA DacMagic Plus ir pagalvės...
Autorius: Exo
Data: 2014-10-15 09:45:26
Ale kad tas tavo "natūralumas" tai realiai užsimesk po pagalvę ant kolonėlių ir paklausyk... labai natūraliai skambės?

Exo

"PxYra"  wrote in message news:m1k41s$tn6$1@trimpas.omnitel.net...

ha :D pripratai visur prie pagerinto_pagrazinto garso tai dabar naturalus
nebeskamba
anksciau naudojau 2 EQ muzikai klausyt, vienas softinis grotuve PC pajungtas
kitas jau alia hardwarinis stiprintuve (tiksliau muzikiniam centre ijungtas)
tai po to kai isjungiau softini EQ kuri laika muzika ir "neskambejo" nykuma
P.S. hardwaras gali but plikas bet jis vistiek savo skambesi tures