Tema: Re: Nesiojamas MP3 grotuvas
Autorius: shimtas kinieciu
Data: 2014-05-08 22:10:39
pas mus namie uzdrausta betkoky aplo irba guglo softa instaliot y konpus ;)

"Night"  wrote in message news:lkdflh$2c4$1@trimpas.omnitel.net...

O iPod'ai nedziugina del religijos ar del kainos ar del ko? Cia siaip
paklausiau. Dukrai pirkau ta sansa clip - nu man iPod nano smagesnis,
ekrana normalu turi. SD slot'u netruksta. O kai pripranti - iTunes
fonotekos tvarkymui irgi visai patogu. Tai kokie minusai?