Tema: Re: Nesiojamas MP3 grotuvas
Autorius: Tomas
Data: 2014-05-07 15:22:44
O kokios butent ausines dabar su juo dziugina? Ir kaip suprantu ir kiek
pamenu jos dziugina labiau nei GM400 ? Ir is viso, sis grotuvelis tikrai
gali pradziuginti savo grojimu pvz ne tai kad kur keliaujant ar begiojant, o
va siaip vakare ramiai namie paemus pasiklausyti Muzikos? Ar tokiems
"pasiklausymams" jau reikia kazko rimtesnio?

"Dainiushas"  parašė naujienų news:lkd2hh$j34$1@trimpas.omnitel.net...

jau nepamenu kaip Sansa su savo firmware'u, su rockbox'u kaip atskiras
diskas. Turiu 2GB + 32SD, viskas puikiai. Garsas puikus, tiesa aišku ne
su gimtomis ausinėmis. Ekrano kažkaip užtenka, randu viską.