Tema: Re: stebuklingas kabelis is pasaku salies
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2014-04-22 08:17:47
2014-04-19 00:56, locked rašė:

> "Vidas Makauskas" <vms@centras.lt> wrote in message

> daugiau turejau omeny pacia aparatura, bet zinant "filus" tai turetu
> tikti ir kabeliams :)

Tai man vistiek idomu kokie tai butu komplektai? Lempiniai? Iprasti,
kuriu iskraipymai mazesni kaip 0,01%? Ar yra prasme tokius isigyti ir
klausyti mp3? Nesuprantu kodel gaminamos koloneles su ZD, o ne suba'ai.
Juk sukisus i sub'a abu ZD garsiakalbius jautrumas padideja 3dB,
sumazeja iskraipymai. Tai didziulis pliusas filams, kuri, nesuprantu
kodel, ignoruoja.