Tema: Re: stebuklingas kabelis is pasaku salies
Autorius: locked
Data: 2014-04-07 09:42:29
"eMJei" <mjordanas@gmail.com> wrote in message
news:lhsbpa$8sv$1@trimpas.omnitel.net...
>o jei rimtai vyrai turiu klausima.
>
> kodel niekas pasaulyje nesugeba pagaminti 2x2,5m KOLONELIU kabeliu IS
> SIDABRO (pravalyto , bent 2N pure, nekalbu apie 6N ar 8N)
>  uz maziau nei XXXX , DOLERIU ?

flame start :)

nes pigus laidas blogai gros, todel niekas nepirks. nors gal tiksliau butu -
pigaus laido niekas nepirks, todel ir gros blogai. hmm.. nezinau kaip cia
butu teisingiau. itariu, kad abu variantai teisingi :D

kodel tavo manymu dauguma pseudo audiofilu neretai prisiperka brangaus, bet
sudo? nu arba kaip minimum vidutiniskai sudo, kai uz 10x kartu, blin, net ir
100x, pigiau galima nusipirkti ar net pasigaminti (nu cia tai is viso
sventvagyste, apsaugok viespatie) ne tik, kad ne blogesni, o dar ir GERESNI
daikta.

siaip tai nelabai suprantu is kur tokie netiketi klausimai, nes nu, ta
prasme, tai jau darosi panasu i mastymo uzuomazgas, o tai kertasi su
ideologija, vienzo susnekejai cia kaip pradedantysis audiofilas, o juk esi
pazenges kur kas toliau

> Sidabras cia toks raktinis zodelis - nereikia buti audiofilu kad suprast
> jo elektrinu savybiu geruma pries vari :)

siais tamsiais ir ezoteriniais laikais ta "elektriniu savybiu geruma"
audiofilai geriau supranta ir pajaucia nei kazkokie ten tie fizikai visokie
neaiskus?

nu nesvarbu, paklausiu kitaip. _kaip_ tavo manymu koloneliu laido varza,
kaipo toks parametras itakoja garsa ir prie kokiu jo dydziu? kazkaip
magiskai iskraipo ar tik sutylina? prie kokiu varzos dydziu ir koloneleje
esanciu talpumu/induktyvumu galima kalbeti apie susidaranti efektyvu (bent
jau audio dazniams) kad ir RC filtra? nes kad butu galima apie tai kalbeti
tai turetu buti EILIU skirtumai, o ne myzimas i bata del skaiciu po kableliu
(jei kalbam apie vari vs sidabra) skirtumo. kvepia religiniu fanatizmu is
serijos "jei man namie valgant, uz 10km esantis katinas gali nesikti, tai
tegul ir nesika"