Tema: Re: patarimo
Autorius: Icetom
Data: 2014-03-27 19:19:48
> kuo skiriasi nesiojamas nuo pc?

Aš ne inžinierius, bet spėju maitinimas kitaip "keliauja" ir pan. Pvz. mano
atveju GPU ne integruotas, o naudojama AMD HD7770, gal dėl to mano atveju
HDMI kiek geriau nei SPDIF (optika), bet prasčiau nei per USB->SPDIF
keitiklį. Taip pat dar neteko išgirsti sistemos, kurioje naudojant maitinimą
iš akumuliatorių geriau skambėtų (nežinau ko ten kiti taip pasinešę į
akumuliatorių naudojimą garso sistemoje) :).

> bet pasikeitimu garso kokybeje nepastebau, win HDaudio nustatymai panasiai
> kaip cia http://www.jensign.com/HDMI_Studio1558/

Šioje nuorodoje praleistas vienas žingsnis Windows garso nustatymuose:
reikia atjungti gerinimus (Enhancements langas). Garso kanalų pasirinkime aš
nustatęs "Stereo", o ne "5.1 Surround", nes pasirinkus 5.1 Windows verčia
viską į keistą 5.1 LPCM (Intel CPU/GPU atveju gal kitaip). Garso lygis turi
būti ant 100 %

Foobar2000 reikia išjungti abi "Gain" parinktis. Garso lygis turi būti ant
100 %. Garso išvestis turi būti WASAPI, KS ar ASIO, priklausomai su kuo
draugauja naudojamas gaminys ir per kurią išvestį geriausiai skamba. Atlikus
šiuos žingsnius programiškai kompas kaip ir maksimaliai paruoštas muzikos
klausymas.

Kitas žingsnis nebent bandyti atjunginėti visokius Windows servisus ir pan.
programų, operacijų vėlinimo sumažinimui, bet kiek eksperimentavau mano
kompas dėl to nepradėjo geriau skambėti :)