Tema: Re: patarimo
Autorius: markoh
Data: 2014-03-27 10:47:12
Pasikartosiu; testui naudojau ta pati flac'a, A/V resyverio vienodi
nustatymai, ta pati patalpa.
Bet akivaizdziai is linuxinio dreambox DM800Pvr grojo graziau (sodresnis
bass'as, ryskesnis stereo efektas) ir pan. lyginant su dell'o Latitude
DP/Hdmi source'u. Kur priezastys?
Kyla klausimas. ar devaisas is kurio paduodama skaitmena i A/V resyveri,
praleidzia per koki savo filtra, ar ne.

"Jonas Vingis"  parašė naujienų

"Icetom" <kaka@kaka.com> wrote:
> Garso kokybes prasme, nuo geriausio link prasčiausio: USB ar SPDIF
> (bendraašis) ir tik tada HDMI ar SPDIF (optinis) žiūrint kaip įgyvendinta
> konkrečiame gaminyje. Šiaip stebuklų nereikia tikėtis iš HDMI klausant
> muziką. Man kiek teko susidurti HDMI būdavo geriau nei SPDIF (optinis).

O tai koks skirtumas kokiu protokolu ir kabeliu skaitmeninį audio srautą
perduosi?