Tema: Re: audiofilai ;)
Autorius: ABLomas
Data: 2014-03-10 20:54:36
On 2014.03.10 13:35, Jonas Vingis wrote:
> Pasiskaityk omnitel.audio ir pamatysi, kad ne apie tai. Kalbwjo
> žmonės apie analoginius interconnect'us ir įšoko locked su etherneto
> ir TCP pavyzdžiu teigdamas, kad visiškai pofig kokie kabeliai VISUR.

Iki šiol atrodė, kad mėgini žegoncką nevykusiai kopijuot. Ale su šituo
tai konkrečiai pasimatė, koks gi daužtas esi...

Įšoko ne locked - aš papostinau tą linką su brangiais kabeliais. Šiaip
tai ne kabeliuose esmė, o jų aprašomame skirtume - apie tai ir buvo
kalba. Tik kad, pagal eilines xuiniafilų tradicijas nublūdyjai į lankas
ir pradėjai reikšt savo "entelektą" net nepaskaitęs apie ką kalba eina...