Tema: Re: audiofilai ;)
Autorius: locked
Data: 2014-03-10 13:19:58
"Jonas Vingis" <jonas.vingis@kaimas.lt> wrote in message
news:lfk6m0$sip$1@trimpas.omnitel.net...

> Iš tavo rašliavos būtent taip ir atrodė.

nu tas tai jo, turiu ta erzinanti ir vis koja pakisanti iproti apie
potencialius pasnekovus galvoti geriau nei reiketu, daznai nusvylu, kad
pradedu aiskint ne nuo lego kaladeliu, o anie ir galvoja kad jei jau ne nuo
lego pradejau aiskinti, reiskia man paciam tikriausiai truksta fundamentaliu
ziniu. bet is kitos puses - destytojaut nesiruosiu tai galva del to nelabai
skauda