Tema: Re: \"Q Acoustics\" kolonėlės
Autorius: Dainiushas
Data: 2013-12-03 15:03:36
turiu fullsize, tinka, džiugina, tik ne visada yra galimybės naudot.

Shure tos gal jau truputį kosTmosas ir kiek per brangu :). Bet to, turiu
ausines su balanced armature driveriais, norisi su dinaminiais, juolab
kažkada turėti, kad ir nelabai brangūs, senn gausiai džiugino.

AKG, su jų konstrukcija, truputį neaišku ko tikėtis :). Tai už tokias
baPkes, nepaklausius, jau pritariu Icetom'ui :).