Tema: Re: "Q Acoustics" kolonėlės
Autorius: [mikro]
Data: 2013-11-29 14:10:48
nu kiek as ju klausiau, tai man istikro jos netgi labai patiko, ir saliginai
pigios. nemanau ar isvis uz tokias kainas dar kazka taip grojancio imanoma
atrast.
aisku, siknoj aukso ten ieskot nereikia, bet groja jos tikrai smagiai.

"Tomas"  wrote in message news:l79oq9$nlv$1@trimpas.omnitel.net...

Tai va būtent, kad pilna ten pas jas tų puikių "įvertinimų" visur, bet
kažkaip man norisi išgirst nuomonę kas klausėsi pats ar tiesiog turi kokios
naudingos informacijos ... :)