Tema: Re: vakarykstis foje koncertas:)
Autorius: CodeC
Data: 2013-10-29 09:53:22
On 10/27/2013 05:18 PM, Dainiushas wrote:
> turėjau, bet kažkur nukišau, seną rusišką knygą apie įgarsinimą, ten
> buvo atsakymai.
> O su šiuolaikiniais DSP ir kitomis galimybėmis....manau labiau noro

atsimeni kaip man buvo 'uzejus' DSP ideja viska stebuklingai sureguliuot
?:) pasidomejau, pasigilinau detaliau ir tas uzejimas gerokai 'praejo'.
DSP galimybes labai ribotos. kaip ir daznu atveju ESP paaiskinimai yra
bene geriausias apimties/kokybes santykis. reziume butu: "You cannot
correct time with amplitude". placiau cia:
http://sound.westhost.com/articles/dsp.htm

kitaip tariant, jei patalpos akustika shudas, tai ji ir liks shudas, su
DSP ar be jo.