Tema: Re: vakarykstis foje koncertas:)
Autorius: Saulius K. <absolut @ takas.lt>
Data: 2013-10-28 10:25:09
Na kokie visi cia jautrus susirinke...
Zmones i toki koncerta eina ne muzikos klausyti, o pabuti toje atmosferoje,
prisiminti ten kokia jaunyste, vaikyste ar pan. O jei jau labai jautri
klausa tai perki stovima bilieta ir migruoji i toki taska kur daugmaz gali
klausyti ten atskiro kokio instrumento. O dar geriau - neini i koncerta nes
nu ir taip seniai aisku kad tokiose skardinese dezese garas niekada nebus
toks malonus kaip jaukioje nedideleje patalpje koks lengvas dziazas ten ar
koks kitas audiofilinis kontentas.