Tema: Re: Resyveris iki 2k Lt ?
Autorius: Icetom
Data: 2013-10-23 11:52:18
> Gal turi kokį garso takelį, kurį galima būtų paklausyti prieš kalibravimą
> ir po? Nes pagal filmų boom boom ar pan. vargiai ar jausis su multieq ar
> ne.

Na nežinau, bet mano kambaryje su visais filmais kardinaliai keičiasi garsas
įjungus-išjungus MultEQ+DYN EQ. Kai turėjau AVR-1909 su MultEQ +Tannoy F
serijos kolonėlėmis ir gana aiškiai buvo skirtumas.

Bet koks filmas su kokybiškai suvestu garso takeliu tiks: Fast and Furious
5, Skyfall, Transformer'iai, Tron Legacy ar koks Akira, Indiana Jone, Star
Wars... Super 8 giria, bet vis nenusiperku šio filmo peržiūrai namuose. Arba
gali pažiūrėti kokius filmus giria čia:
http://vimeo.com/dolby/videos
http://vimeo.com/search?q=SoundWorks+Collection