Tema: Re: Resyveris iki 2k Lt ?
Autorius: CodeC
Data: 2013-10-23 11:08:24
On 10/23/2013 10:09 AM, Saulius K. wrote:
> Maksimaliai pigiai devėtas šiuo atveju netinka kaip tik dėl išaugimo -
> dabar turiu 2007 m. pirktą Pioneer, kuris iš principo savo darbą
> atlieka, bet neturi esminių man šiais laikais funkcijų (airplay, DLNA,
> internetas, HDMI). Nemanau kad rasčiau kažką ženkiliai pigiau dėvėto
> pvz. 2012 modelio ar pan. Vienintelė galimybė - rasti naują senesnio
> modelio tą patį Denon, turintį man reikalingas funkcijas.

o tai ar ne geriau nesuplakti visko i viena 'resyveri' ir visokiem
naujiem interfeisam, valdymam ir funkcijom pasidet atskira skaitmenine
dezute (gali buti NAS viename). kuria gali pasikeist su mada, kombinuot
su ivairiais DAC, siandien per spdif, rytoj jau gal per USB ir pan...
o analogine galios dali keist tai kazkaip nematau prasmes. pasistatyt
viena karta normalu stiprintuva ar stiprintuvus kiek ten tau ju reik ir
pamirst ilgam.