Tema: Re: Kokybiškas laptopo audio signalas
Autorius: locked
Data: 2013-10-20 10:20:40
as cia ne apie sitame topike gvildenamus klausimus, ir diskutuoti
nesiruosiau, siaip tik prisiminiau kazkuri ankstesni topika, kai ponas
nustebo suzinojes kazka gan "basic" ir net beveik pripazino klydes, kazkas
tokio, nepamenu.. nuo tada jumis matau tik kaip audiofiliniu source'u (jokiu
budu neneigiu, kad ten yra daug teisingos informacijos, jeigu ka)
prisiskaiciusi zmogu, kuris del teorijos spragu toje visoje sriuboje ne
visada sekmingai atskiria grudus nuo pelu :) tad taip ir tenka stebet kaip
kartais parasot i tema ir teisinga info, o kartais nelabai, tad skaitant
tenka buti pasiruosusiam kad gali buti iberta siek tiek "druskos". linkiu
tobuleti toliau :)