Tema: Re: Kokybi
Autorius: Kesha
Data: 2013-10-10 17:56:55
perdavimu, t.y. optika, tai stovi papigiaiskas ledas siuntime ir ne ką
brangesnis emiteris, o ne lazeris, ir gaunasi ne gražus square
signalas, o beveik "sinusoidė", kuria kiekvienas aparatas, priklausomai
nuo jo sugedimo-ktūtumo ir pan. lygio bando traktuoti taip, kaip jai
gaunasi, nes apie jokį CRC niekas negalvojo pagalvoti, kai kurė
specifikacijas...
Čia aš aišku labai grubiai aprašiau, bet mintis manau aiški.
šiaip ir spdife, t.y. coaxale, kokio bybio stovi trafai, irgi
nežinau... nors numanau, kažkoks balvonas pritaikė savo žinias signalų
(duomenų) perdavimo dideliu atstumu (atskirti žemes), o kiti ir
kartoja...