Tema: Re: Monitor Audio Bronze BX1, porele naujos neispakuotos
Autorius: shimtas kinieciu
Data: 2013-10-15 20:28:07
o shitie tai nevisai ir pigei, nebent liginant su dideleis monitoreis ;)

"CodeC"  wrote in message news:l3jtb8$cta$1@trimpas.omnitel.net...

On 2013.10.15 17:39, DasI wrote:
> Nebaisiai kreipiu demesio musu pardavejai rasho. Oficialia informacija
> geriau pazhiurau pas gamintoja.
> O sheip, man reikejo mazhu(iki 5kg) kabinimui ant lubu, ilgai
> zhiurinejausi ir gyvaij klausiau, tai shitos man buvo optimaliausias
> variantas - tikrai neblogai groja.
>
> Beje dar plius orginalius lubu/sienu laikilius galiu pasiulyti:
> http://goo.gl/6l5P83
>
> Veliau dar sugalvojau geresni varianta, bet deja, kolonkes jau
> uzhsakytos.

as viso labo norejau pabrezti, kad visi panasus inkiliukai daromi kad
graziai zurnalo virselyje atrodytu. ir pigiai kainuotu (pagamint).
'skambejimas' - paskutinej vietoj. tau asmeniskai cia nieko nenorejau
pasakyt. 'adresatas' atsiliepe ir sureagavo super operatyviai ir pagal
vadoveli :DDD