Tema: Re: COMM: Monitor Audio Bronze BX1, porele naujos neispakuotos
Autorius: DasI
Data: 2013-10-15 17:39:24
Nebaisiai kreipiu demesio musu pardavejai rasho. Oficialia informacija
geriau pazhiurau pas gamintoja.
O sheip, man reikejo mazhu(iki 5kg) kabinimui ant lubu, ilgai
zhiurinejausi ir gyvaij klausiau, tai shitos man buvo optimaliausias
variantas - tikrai neblogai groja.

Beje dar plius orginalius lubu/sienu laikilius galiu pasiulyti:
http://goo.gl/6l5P83

Veliau dar sugalvojau geresni varianta, bet deja, kolonkes jau
uzhsakytos.