Tema: Re: Jriver ir toliau maloniai stebina
Autorius: news
Data: 2013-10-14 17:08:38
O manes kaiptik niekada netenkino 3 sakiniu info apie filma. Netikiu as
tais automatizuotais summary. Megstu suzinoti kaip imanoma daugiau.
Kartais tenka pasieskoti papildomu subtitru, pereiti per kelis saitus.

As pastebiu, kad distancini palaipsniui keicia klava+pele irenginys.
Prie nauju teliku daznai buna 2 tipu valdikliai. Paprastas distancinis
jau moraliskai paseno, jau vien tai, kad ji reikia pakelti ir kazkur
nukreipti kazkaip nebe-fengshui. Manau, kad ateitis priklauso
irenginiams su touch pad'ais.