Tema: Re: Jriver ir toliau maloniai stebina
Autorius: bat0nas
Data: 2013-10-14 07:39:50
Bet nesuprantu, kodėl nėra vieno gero produkto...

XBMC - gerai, bet 24p groja labai blogai, 3D nepalaiko
TMT6 - groja beveik gerai (geriausiai iš visų testuotų kol kas), bet media
rankinis valdymas - oi ne man. Man patinka XBMC automatinis katalogų
skenavimas kiekvieną kartą paleidus
JRiver - super, bet štai 3D nepalaiko ir vis dar turbūt į audio filus
orientuota
PowerDVD - bloatware (tiek kainos, tiek dydžio prasme)
WinDVD - Refundo jau kitą dieną paprašiau
Windows Media Center - GUI super. Bet vėlgi... bluray bei 3D tik su
išoriniais grotuvais.
ir t.t.

Ech...

"Icetom"  wrote in message news:l24hhr$pbh$1@trimpas.omnitel.net...

Kaip jau ne kartą minėjau su Jriver 18/19 programa galima klausyti muziką ir
žiūrėti filmus išlaikant tikslią kadrų kaitą ir perduodant tiksliai garsą
(bitstream) į AV resiverį ar kokį SAK.

Vakar atradau dar vieną labai malonią smulkmeną. Aš iš kompiuterio naudoju
dvi išvestis: HDMI filmų žiūrėjimui ir USB muzikos klausymui. Iki dabar
eidavau į garso nustatymus programoje ir keisdavau išvestis iš WASAPI (HDMI)
į ASIO (USB) ir atvirkščiai. O gi pasirodo, galima susikurti kelias atkūrimo
zonas, pvz. pagal nutylėjimą pirmą padaryti su WASAPI (HDMI) ir antrą su
ASIO (USB) ar atvirkščiai. Bet tada vis tiek turi spausti Ctrl+T, kad
perjungti iš vienos zonos į kitą. Bet ir čia yra išeitis - "Zoneswitch"
f-ja. Ją aktyvavus ir sukūrus taisykles, Jriver automatiškai persijungia
tarp Wasapi (HDMI) kai turinys video failai ir į ASIO (USB) kai turinys
muzikiniai failai. Dar vienas riebus pliusas Jriver programai.

Dabar beliko išspręsti klausimą kaip resiveryje greitai pakeisti iš HDMI į
SPDIF, nes nežiniai kodėl distanciniame pultelyje nebeliko tokio naudingo
mygtuko kaip "Digital Input switch". Šio mygtuko pasigendu nuo AVR-1909
turėjimo laikų dabartiniame Denon :(.