Tema: Re: kokybiškas foninis garsas
Autorius: CodeC
Data: 2013-10-04 23:33:09
On 2013.10.04 23:25, Dainiushas wrote:
> o kas būtent negerai su hornais?

cia kaip suprantu apie frs8 patalpintus i transmission line.
nu negroja jie graziai. nemoku humanitariskai apibudinti.
lyginau salia sustates su savo 2x frs8 portintose dezutese ir su tom
paciom sabom. nu paliko labai nekoki ispudi. toks 'uzveltas', nei
vidurio, nei zemo normalaus. pas mane tos portintos dezutes galima sakyt
bevei kuzdaro tipo, tai zemo gal ir maziau, bet viskas aisku, tikslu,
gryna. o tuos hornus klausai siaip, klausai taip, galu gale pavargsti ir
isjungi. gal cia individualus toks atvejis, nes tik viena egzemplioriu
ju girdejau... bet turiu nuojauta kad ne.