Tema: Re: kokybiškas foninis garsas
Autorius: CodeC
Data: 2013-10-04 21:53:24
On 2013.09.25 09:14, pininfarina wrote:
> Turejau hornus su FRS8- geras daiktas.

klausiau :) nelabai patiko.
turiu pats diy, grynai savo nuo 0 sukurpta projektuka, nuo nulio, nuo
nieko nekopijuota su frs8. 2x frs8 5l dezutese su fazikais nedideliais.
man ZYMIAI geriau uz hornus su tais paciais frs8. lentynose visai fun :)

ale poto kai nusipirkau saba B3800 tai ruko visi frs8 hornai ir kitas
crap'as. parduociau tas samadielkinas lentynines, ale nieks nenori daug
moket :) o man pigiai nesinori atiduot. ten vien kol jas nulakavau kiek
darbo ideta... geriau tegul dulka...