Tema: Re: Kokias ausines iki 1kLt ?
Autorius: psw
Data: 2013-05-30 19:52:03
Jei iš AKG, asmeniškai, kad ir nekilolitinės, bet imčiau K242HD -
"daugybės apdovanojimų laimėtojo AKG K240 Studio ausinių modelio gamybos
technologijų ir tradicijų tęsinys (1500 technologinių patentų ir 60'ties
metų feedback'ai)..."
K550 nežinau, neteko čiupinti, iš aprašymų gerai groja ir kainuoja tik
750Lt, bet man, manau, nepatiktų lankelio padarymas, toks neplastiškas,
negulantis, atrodantis minkštai, bet kietokas ir nelabai komfortabilus
(sprendžiu iš bandytų su analogiškais lankeliais). :)
Medžiagos bandymams duota, todėl eini pas pardavėjus ir žaidi arba imk
bet kurias išvardintas ir džiaukis, nes visos jos yra puikūs ir
užsirekomendavę gaminiai.