Tema: Re: Kokias ausines iki 1kLt ?
Autorius: ROOTS
Data: 2013-05-30 14:07:56
O jeigu ziuret be ausiniu stiprintuvo?
Tai prie kompo pasijungt, tai prie tv, tai prie htcp ar stiprintuvo ir pan.

"psw"  wrote in message news:ko4ea0$f39$1@trimpas.omnitel.net...

Manau, tik pabandžius gyvai, taps aišku su kuriom galėsi "ženytis".
Reikia nepamiršti, kad tokio lygio ausinėms reikės bent kiek geresnio
ausinių stiprintuvo, kitaip gali nesuprasti už ką tokie pinigai.
Rekomenduoju bandymams:

- pusiau atviros - German Maestro GMP 400, Lietuvoje kainuoja apie
600Lt, bet garsas vertas 1kLt, o kai kuriose šalyse beveik tiek ir kainuoja;

- uždaros, "gatvinio" tipo - Beyerdynamic T 50 p,  EISA 2010-2011 Best
Product nominacija;

- uždaros - Yamaha HPH-PRO500, moderniai stilingos, su neprilygstamais
žemais dažniais, tiesioginis Doctor Beat konkurentas;

- pusiau atviros - Beyerdynamic DT990 Edition, "teisingai grojančios",
ausinės suprantantiems;

- atviros - Grado SR 325is, "gyva" legenda.