Tema: Re: SPDIF coax saltinis
Autorius: [mikro]
Data: 2013-03-14 12:46:42
p.s. neatrasiau vakar, kazkiek apie 100, tiksliai nepamenu, kiek ten jam
mokejau.

"Icetom"  wrote in message news:khpp59$nui$1@trimpas.omnitel.net...

>pas toki alberta is pilaites (cia prisiminiau, kad taspats gramovonietis
>irgi ten tuo paciu metu litavosi, pats albertas minejo)..

Hmm... Aš ir pas jį planuoju (-avau?), nes galima sakyti "kaimynas" :). Tai
dabar net nebežinau. Aš bandžiau tokį SOTM (kaip nusipirkau) su Alberto
maitblokiu, tai viskas puikiai veikė :/. Nepakomentuosiu, nesu eletrikas ar
pan. :(. Kiek, tiesa, mokėjai Albertui už maitblokį Arcamui?

>nu rodo lyg tvarkingai, 5.3 - 5.4v, stockinis aisku lygiai 5.

Tai gal Arcamui per daug tų 5,3-5,4 v :/ ?

>bet stockinis impulsinis gavno, o tas rimtas didelis

O šiaip buvo teigiamas pokytis garse pajungus "pasidaryk pats" maitblokį
lyginant su gamykliniu?