Tema: Re: SPDIF coax saltinis
Autorius: [mikro]
Data: 2013-03-13 14:21:25
o klausyk, tu pameni, as cia senei senei, vasara bedavojausi, kad uzsilenke
mano arcam dac?
nu anas isijunkdavo, ale nieko nevykdavo, relytes neklapsedavo ir taip
toliau:) tai tu cia priminiai saltini, tai ir man iskilo manoji istorija,
siaip norejau seniau tatai papasakot..
tai va, nunesiau as tada I matrixa,  anie paklapsejo akim ir sako, ble, tai
tu antras cia atnesiai, su tokia beda per pora dienu...
(kazkaip pamenu is gramofono forumo, kad vienas zmogelis tom paciom dienom
kaip ir as pirko is tenais pat toki pat dac, nejau sutapimas)..
ok, pakeite man ta daca, aisku keliavo jis nuo rugsejo pradzios iki
lapkricio, bet atkeliavo:)
vel pajungiu, vel dziugesys sirdyje, muzikele groja ir viskas ok:)) tik
viena diena pist, nebesijungineja man inpootai, relytes lyg klapteli, bet
toks vaizdas, kad negali persijungt, ilgiau padrozus mygtuka -
persijungdavo.. nu tu jomajo galvoju, ot nesekasi..
kazkaip man sove mintis, ble, gal cia maitiakas suda mala, maitekas lituotas
pas toki alberta is pilaites (cia prisiminiau, kad taspats gramovonietis
irgi ten tuo paciu metu litavosi, pats albertas minejo)..
persijungiu as ant stockinio maisto buvusio prie daco, tas pats, bet
padrozus, mygtuku inpootus - anas atsigavo ir po siai dienai tvarkingai
junginejasi ir veikia..
taip ir nesupratau, ar tos relytes nuo didesnes ytampos buvo keptelejusios
ar kazkas, pasimatavus to maitiako out'a, nu rodo lyg tvarkingai, 5.3 -
5.4v, stockinis aisku lygiai 5.
bet stockinis impulsinis gavno, o tas rimtas didelis, su nemazu trafu..
tai jus man ir paaiskinkit poltergeista? siaip vis nesusiplanuoju nuvaziuot
iki alberto su tuo maitiaku, gal jam sita istorija kuom aiskesne bus, bet ji
jau bijau jungt prie to daco, bo garantijos jau neber..

"Icetom"  wrote in message news:kho47l$d4h$1@trimpas.omnitel.net...

Pasigirsiu :p. Šiandien gavau savo užsakytą SOTM dX USB-HD. Nuo kompo, kaip
šaltinio-transporto nuėmiau kokių dešimt "pagalvių".  Muzikikė groja (švaru,
detalu, galima išgirsti kur kas daugiau "sluoksnių", neutralu), a  širdis
džiaugiasi. Dar tik reiks užsakyti, kad pagamintų išorinį linijinį maitblokį
(dabar maitinimą ima iš kompo per USB) bei pakeisti dabartinį SPDIF laidą  į
tikrą SPDIF 75 omų laidą ir bus pasaka.