Tema: Re: usb dac
Autorius: CodeC
Data: 2013-01-14 22:26:34
On 01/13/2013 10:12 PM, Dainiushas wrote:

> kita vertus, už Plus'o kainą ir kitų firmų DAC'ų jau nemažai. Man tik
> CA, po stiprintuvo jų kažkokį mažą kompleksą turiu. Toks....toks nu
> labai jau ne mano skoniui jis buvo :)

biski narausiau apie ta dacmagic. nu vidus tai visiska piguva :)
cia foto: http://www.hifishock.org/index.php?/category/2318

usb<>i2s streameris padarytas ant to pacio XMOS chipo kaip waveio. i2s
galvaniskai neizoliuotas. clock'a gamina trys skirtingo daznio paprasti
kvarcai. tuo tarpu waveio turi berods du zymiai aukstesnio lygio vco,
dacmagic matinimas su smps, waveoi - low noise ldo. operaciniai ne5532.
schema rast aisku idelu butu. zodziu, waveio elementine baze visai kito
lygio. tik kad DAC nera. dacmagic bene vienintelis privalumas - grazus
korpusas, indikatoriai ir pan. tai toks vat review :)
susitaisiau pcm2704, tai dar pamastysiu, dar giliau paknisiu ir kolkas
ausiniu pirkimu apsiribosiu tikriausiai :)