Tema: Re: usb dac
Autorius: CodeC
Data: 2013-01-13 23:37:10
On 01/13/2013 10:12 PM, Dainiushas wrote:
> na, labai stipriai ne. Mano nuomone, jei jau imt, tai plus'ą, nors
> reiktų review paskaitinėt kaip ten tas jo ausinių stiprintuvas ir visa
> kita. Elementinė bazė kaip ir normali jų.
> kita vertus, už Plus'o kainą ir kitų firmų DAC'ų jau nemažai. Man tik
> CA, po stiprintuvo jų kažkokį mažą kompleksą turiu. Toks....toks nu
> labai jau ne mano skoniui jis buvo :)

o tai plus'a ka, del ausiniu tik? ar kazka kito jame matai panaudojamo?
xlr tai nzn, kai laidas nesieks ir metro, nemanau kad baisiai aktualu :)
yra gramofone review visokiu to dacmagic. vieni vienaip, kiti kitaip.
kazkas vos nusipirkes puole operaciniu ir konderiu keist ir gyresi kaip
viskas pagerejo :D krc, bbz. uz dacmagic 100 iki 1klt nelabai as kazka
randu geriau. o beveik 2klt moket tai kazkaip ner nuotaikos...

> O ką PCM, 20$ ir už dviejų savaičių turi kitą :)

tai man nereik nei dvieju savaiciu nei 20$, stalciuj turiu :) ryt darbe
persilituosiu gal :)