Tema: Re: headphones unleashed
Autorius: PxYra
Data: 2012-12-18 14:44:20
zinai skaiciukus jo ? CT ar SB ta koda, gal koks gaidena ten pas tave, as
dabar naudoju CT4830 kas yra Sound Blaster Live! Value (Compaq
/Intel/IBM/NEC) http://www.hwp.ru/Multimedia/Sblive.value/index.html
tai uz realteko ALC88* ir ALC66* groja tikrai geriau, graziau groja zemas,
auksti nesuvelia o aiskus lieka, dar labai gerai susitvarko su loudness
equalization....ir dirba su w8 32bit su creative live support pack 2
draiveriais
pries tai turejau kazkokia gaidena Audigy pirma, gaila nepamenu
skaiciuku...bet man rodos ten buvo kazkoks Live naujesnis modelis tik
pervadintas marketingo tikslais i Audigy....tai nepatiko nes grojo kaip per
aida koki..ir nejo to niekaip pasalint...sudas zodziu o dar pries tai
turejau Audigy 2 ZS SB0350 tai grojo puikiai