Tema: Re: headphones unleashed
Autorius: CodeC
Data: 2012-12-15 17:47:19
On 12/15/2012 02:28 PM, Dainiushas wrote:
> pas man vienok 300, galvoju, turėtų būt panašiai pakabinus tiesiai prie
> op-amp'o out'o....

tai gal tau THS6012 galetu but idomus. pakainuoja kazkiek, bet gal
verta. gal PCB siek tiek sudetingiau padaryt namu salygom tinkama.
bet jei i tai ziurek kaip i normalaus daikto daryma, tai gal ir PCB
kokiam modematike uzsakyt nebutu kosmosas. be visu sablonu uz koki 50 Lt
padarytu be peveme :) as THS6012 numates isbandyt kai sita baigsiu.

kazkiek apie ji cia yra:
http://sound.westhost.com/highspeed.htm

> kas link SE fonavimo, reikia maitinimą stabilizuot normaliai ir bėdų
> didelių kilt neturėtų. Bus matyt.

tai jo, bet ausiniu atveju girdisi visko nepalyginamai daugiau nei
koloneliu. gal dar nuo schemos kazkiek priklauso, bet kiek bandes tai
per ausines visada girdisi kazkiek hum'o.