Tema: Re: Resyveris su THX
Autorius: Icetom
Data: 2012-12-01 23:40:06
>muzika visada klausiau ir klausysiu stereo per 2 kolonkes, esu uzmates heco
>the statement arba magnat quantum 1009 be visokiu 5.1 - 11.1 navarotu, tik
>reikia pasiryzti ir nusipirkti, kainuoja tai nemazai :(

Jei orientuojasi į tokio biudžeto kolonėles, man rodos yra rimtesnių
gamintojų: Dali, Dynaudio, BW, FOCAL ir pan. Labai rekomenduoju atkreipti
dėmesį į Focal Electra serijos kolonėles su beriliniu aukštadažniu. Jei į
biudžetą netelpama, galima juk ieškoti naudotų gaminių rinkoje;). Nežinau,
gal klystu, bet man atrodo, kad jos visą galva rimtesnes nei kitų gamintojų
analogiško kainų segmento gaminiai iš minėtų gamintojų. Bet kaip sakant -
turi pats paklausyti. Pirkti tokio biudžeto nepaklausius - būtų kvailystė.