Tema: Re: Resyveris su THX
Autorius: Icetom
Data: 2012-12-01 23:34:31
>1. atstumas iki teliko 3,6 m, kambarys apie 24 m2.

Kambarys nėra didelis, bet nėra ir mažas. Priekiui vis tik prašytųsi
pastatomo tipo kolonėlės tokiu atveju.

>2. anksciau turejau kompiuterine creativo 5.1 sistema, visai nieko buvo.

Po AV resiverio+normalios kolonėlės+BD filmas su losless garso takeliu
suprasi, kad nieko ten nebuvo :).

>3. budzetas 3-4 kLt

Tokiu atveju lieka koks Denon AVR-2113, nors tokio kambario plotui prašosi
bent AVR-2313. Ir gal kokios Boston Acoustic A serijos kolonėlių komplektas.
Tiesiog paskutiniu metu internete giria šią seriją apžvalgose. Kad
įsitikinti, ar tai tiesiog ne reklama ,geriausia paklausyti gyvai.
Hificentras jomis prekiauja. Nepamiršk, su visais biudžetiniai resiveriais
geriausiai naudoti 8 omų kolonėles. BA tokios kaip tik yra. Tannoy (galo
batono paklausti įspūdžių) ir labai gerai tinka prie biudžetinių resiverių
(taip pat 8 omų). Bet žiūrėk koks skambesys labiau patinka.

>ziurejau tavo rekomenduotus receiverius su Audyssey arba xt32, hmm,
>visu antra, kazin kiek tos naudos bus ir ar apsimokes.

Audyssey MultEQ XT32 garso kokybę keičia kardinaliai daugiakanalėje
sistemoje. Garsą suveda iki tokio lygio, kad nebeina identifikuoti iš kurios
kolonėlės kas eina. Girdi tik aiškią, kokybišką garso visumą, o ne garsų
mišrainę! Su Audyssey MultEQ XT neturiu patirties, nes nuo resiverio su
Audyssey MultEQ šokau iš karto iki resiverio su XT32.

muzika visada klausiau ir klausysiu stereo per 2 kolonkes, esu uzmates heco
the statement arba magnat quantum 1009 be visokiu 5.1 - 11.1 navarotu, tik
reikia pasiryzti ir nusipirkti, kainuoja tai nemazai :(

>o gal visai nekreipti demesio (= px "sistema" :)) ir paimti kokia yamaha ar
>denon 5.1 su defaultiniu canton movie ar jbl?

Turi pats nuspręsti kokį kelią pasirinkti:
-ar gerą stereo be namų kino,
-ar gerą namų kiną, kuris galėtų ir stereo atkurti,
-ar gera stereo ir silpną namų kiną.

Nusprendus viskas iš karto atsistos į savo vietas...

Pats turėjau gerą stereo ir labiau biudžetinę daugiakanalę sistemą. Dabar
turiu labai gerą daugiakanalę sistemą, kuri tinka tiek filmams, tiek muzikos
klausymui (mano nuomone). O stereo atsisakiau todėl, kad retai kada grynai
atsisėdu ir klausau kokį visą albumą ar pan. Pagrinde buvo tik "foninis"
grojimas. Tad pasirinkau universalesnį kelią :). Aišku, yra tokių teigiančių
iki negaliu, kad su labai kokybiška stereo nereikia centrinės kolonėlės, bet
man tai tik juoką kelia toks teigimas ir tiek. Žiūrėti filmą ir leisti
daugiakanalį garso takelį (sukištą į 2.0) per stereo yra porno garso prasme
ir ne daugiau.