Tema: Re: internetinė radija
Autorius: Dainiushas
Data: 2012-11-02 10:08:52
na tai peržiūrėk kanalus, gi for free viską duoda ir turinys  :). Man
jau jų ten tiek, kad sunku išsirinkt :D.

Touch'o nepirkau ir panašu nepirksiu. Klausau kol kas per ausines, ant
kompiuterio ir BlackBerry ragelio. Kartais, ant tam tikros muzikos,
girdžiu, kad tai mp3, bet bendru atveju kokybė pakankamai gera. Ai, man
dar privalumas neblogas BB apps'as :).

Paklausysiu kitą savaitę per kolonėles.