Tema: Re: internetinė radija
Autorius: Tomas
Data: 2012-11-02 08:42:51
Puiku, as irgi ieskau kazko kokybiskai grojancio is interneto, tai arba
radijo turinys netinka arba kokybe :). Reiks ir man gal pameginti ta SKY. O
tai idomu kokiu budu jie nustato, kad tu Premium useris kai is Winampo pvz
groji? Ir bendrai paemus "dziugina"? Nes kiek pamenu "Logitech Touch" dar
nepirkai ir groji kazkaip is kompo? Jei nepaslaptis pavardink kokia
aparaturine ir programine iranga stovi nuo pat interneto iki stiprintuvo
iejimo. Taip pat ta 256 mp3 kokybe tikrai skiriasi nuo ivairiu nemokamu
internetiniu 256 kokybiu? Nes kiek radau tokiu tai nors ir raso 256, nu bet
vistiek sunku patiket kad ten tiek ir tikrai "nedziugina" :) Aciu.