Tema: Re: Denon AVR-1912 (bet gal galioja ir kitiems) + Xbox 360 = problemikė
Autorius: bat0nas
Data: 2012-08-29 10:25:52
Išbandysiu su tais Xbox nustatymais.

Kas dėl atnaujinimo: resyveris pasiima firmware iš interneto tvarkingai.
Keletas atnaujinimų (2 gal) per nepilnus metus buvo. Labai erzinančiai ilgas
atnaujinimo procesas.

"Icetom"  wrote in message news:k1keu9$r95$1@trimpas.omnitel.net...

>Problema tokia:

Niekada nebuvo kilus tokia problema su Denon resiveriais. Tiek su senu, tiek
su dabartiniu.

>Jei teisingai atsimenu, resyveryje išjungtas valdymas per HDMI (kai pvz
>išjungi TV ir išsijungia resyveris ar kažkas pan.).

Na dar kartą patikrink, ar tikrai HDMI-CEC išjungtas AV resiverije IR
televizoriuje.

Prieš nuresetinant resiverio procesorių pabandyk
1. xbox'e "pažaisti" su:
"Display discovery" reikšmę (enable ar disable). Mano atveju - enabled.
"Startup and Shutdown". "Auto Off" ir Background Downloads" - disabled mano
atveju.
Daugiau neįsivaizduoju, kas galėtų xbox'e įtakoti...
2. Išjungus visus prietaisus, atjungti HDMI laidus kokioms 5 minutėms ir vėl
viską sujungti (kai prietaisai išjungti). Tada pabandyti tokiu eiliškumu
(Gal geriau kas 30-1 minutės intervalu) įjungti: TV->Av resiveris-> Xbox. Ir
pažiūrėti ar kartojasi tavo problema ar ne.
3. Paskambinti Denon atstovams ir paklausti, ar nėra išleistas AVR-1912
atnaujinimas-sprendimas tokiai problemai (jei pats resiveris neturi
galimybės pasiimti firmware per internetą).